Анализ решаемости заданий КИМов по чувашскому языку-9 в 2008 году.
Обозн. |
Проверяемые элементы и виды деятельности |
Решаемость |
Решаемость |
И1 |
Изложенире оригинал текст=н содержаний\ м\нле пал=рни. (мах – 2 балл) |
|
|
И2 |
Оригинал текст=н содержанине уёса пан= чухнехи шух=ш туллил\х\, пуплев ёых=нул=х\. (мах – 2 балл) |
|
|
И3 |
Пуплев т\р\сл\х\, уё=мл=х\. (мах – 2 балл) |
|
|
2.1 |
Итлен\ текстпа вулан= текста п\рлештерекен шух=ш. (мах – 1 балл) |
|
|
2.2 |
Пан= текст=н проблемине автор м\нле п=хни.(мах – 1 балл) |
|
|
2.3 |
Текст стил\пе т\с\. (мах - 1 балл) |
|
|
2.4 |
Текстри предложенисене п\р-п\ринпе ёых=нтаракан мелсем. (мах – 1 балл) |
|
|
2.5 |
С=махпа с=мах майлаш=в\н п\лтер\ш\. (мах - 1) |
|
|
2.6 |
Сас=семпе сас паллисем. (мах – 1балл) |
|
|
2.7 |
С=мах тыт=м\пе пул=в\. (мах – 1 балл) |
|
|
2.8 |
Морфологи тишкер\в\. (мах – 1 балл) |
|
|
2.9 |
Хутс=р предложени. П\р т\п членл= предложени. (мах – 1 балл) |
|
|
2.10 |
Хутл= предложени. Хутл= предложенисене тишкересси. (мах – 1 балл) |
|
|
С1
|
Сочинени содержаний\. Сочинени содержаний\ с\нн\ тем=па тър килни. (мах – 2 балл) |
|
|
С2
|
Сочинени содержаний\. Шкул ачин шух=ш\ пал=рни. (мах – 2 балл) |
|
|
С3
|
Сочинени содержаний\. Ачан \ё\ с\нн\ пуплев т\с\пе (=славпа) тър килни. (мах – 2 балл) |
|
|
С4
|
Сочинение пуплев енчен й\ркелени. Шух=ш п\р п\т\мл\х\, пуплев ёых=нул=х\ тата шух=шсене й\ркепе уёса пани. (мах – 2 балл) |
|
|
С5
|
Сочинение пуплев енчен й\ркелени. Пуплев т\р\сл\х\, уё=мл=х\. (мах – 2 балл) |
|
|
Г1 |
Т\р\с ёырма п\лни. Орфографи нормисене п=х=нни. (мах – 3 балл) |
|
|
Г2 |
Т\р\с ёырма п\лни. Пунктуаци нормисене п=х=нни. (мах – 3 балл) |
|
|
Г3 |
Т\р\с ёырма п\лни. Грамматика нормисене п=х=нни. (мах – 3 балл) |
|
|
Г4 |
Т\р\с ёырма п\лни. Пуплев нормисене тытса пыни. (мах – 3 балл) |
|
|